Deluxe Tattoo, Chicago
Instagram: lurkdiggler
hartinhand.bigcartel.com • ASK ME STUFF
lurk diggler.

Following:


WE AIN'T GONNA STOP, FUCK YOU
The Rants of a tradskin
Our Endless Days

my overactive mind has been wasting all my time
indoor voices
bizzarewolf
YIMMY'S YAYO™
Losing Shape
Ryan Tassi
The Skateboard Mag
vegan food inspiration!
yeah, i was in the shit
VAGABOND
QUAN
speedmilk
Adventures of a Girlwonder
face the path of time

Marco Hernandez
Sleazy Rider
Drugstore Cowboy
Sine Qua Non Salon
sychologist
Josh Stephens
†menace to society†
Shipwreck⚓
Fuck yeah traditional tattoos!

DLXSF
Real Hardcore
kenny bloggins
little katie
ヘ(´o`)ヘ
IN-VIS-IBLE
Tattoo Culture Magazine
honey
MADDIE THE COONHOUND


christopher gutierrez

ryan mat
these criminal kids do criminal things
Joseph W. Schaefer
Balance & Composure
Rachel Palmer
You and me and the devil makes three
Mopeds and Bullshit
The Hi Sign
Pizza Gang
In the life..
RiverCityJessie
Visual Amor
Into It. Over It.
SWLWS&DGRS
MotoLady
little wing
WASTED YEARS.
When the going gets weird...
DEATHWISH
Bridge Nine Records
Lurking 101
Make my blood buzz
ShowYouSuckAtKarate.net.com.xxx.edu
WWW.BIRDTROUBLE.COM
CALUMET 412
fancy fangs
shawn182

DUSTY NEAL
Flicker, Fade.
life.love.regret.
........


stay rad skates
Femme Excentrique
Simon Erl
Jakesonaplane
spencer qattan
-American Slang-
GYPSY ONE
☜Shopped Tattoos☞
NOPE.
Long Road To Nowhere
Don't Trip
Cool To Be You
anchorspace
Head above water.
Rustic.Meets.Vintage
LudoTheGreat
on the wayside
OverDoz
Tattooing by Mike Adams

Anxiety Cat
i am jason hoodrich
.Life Will Be The Death Of Me.
1234
Life's gonna do you in. Lifes gonna do me in.
Things to remember me by
Adam T. Babel
Lucas Beaufort
Armitage & McMillan - A Denver, CO Menswear Store
I don't care.
things.
Daggers For Teeth
The Scum Lord
Bastien Jean - Traditional Tattoos
-K!llerQueen
ISEEUSEE
Taylor Climbs
Look At This Fucking Person
absolve
Full Circle Tattoo
†EEN CUL†
Blood, Sex & Booze
stephanietattoos
GAP TEEF by... Serene Lusano
Science.
REMPE TATTOO

Heather Law Tattooer
GlitterGuts
Tumblr Staff
Land Of Cool
K I N G S W E L L
GONE HOME
wildcat holler
Three Word Phrase
apologizing for nothing
moped
I am Rayon
spooky
Dangerous Mike
Proof
Wretched World
a georgia peach & texas tea.

Thug Kitchen
BIKE MIERY
ARTPENTRY
All I need in my life of sin.......
woodsmaiden
I probably disagree with you.
xknurdssip
BILL CONNORS/ illustrator /(deadredmeat@gmail.com)
Hail hail rock 'n' roll!
maybe never
Pinchd
KyleFTW
Attack Of The Yeti

girls in underwear
Ticopolotatuado

THE BOLD WILL HOLD
lonewolⓥes
kit hall
WRENEE
explodingdog
a black lodge
Havin' A Time!
zephyrevolution
Ride.Your.Bike
danxrichardson
RoyalBlood
Maaaaalfunction
Jacob Des
om namah shivaya

Bryn Perrott
time is fiction
Superior Street Trading Company
Destroy Troy
GREY GORDON
oh ashley love
REBEL8
.Memento Mori.
Nite-Nite Pie
Classic Tattooing
FUCK YEAH PUNK ROCK
Skate Trivia
UGLYBoNES - Chicago Punk
Alec Ozawa Photography
Midwrestless
Justin Nalley
Lo Pez Dispenser
DERICK JAMES
_\|/_'
Old Tom Frost
Going Postle
I am non-stop
PYYRAMIDS

Alex Radovanovitch
Create or Die
JASON KELLY
Razor head
Michael Sieben
Pride, Strength and Honour
NO RULES NO PROBLEM
poppin candy
Dead Skin
Tim Hendricks
Nothing and Everything
Keep loving, keep breathing, keep living
Fuck Yeah, Fantasy Hair!
Starving Skins
con leche
Broken Hallelujah ACME
John Cougar MellenCamp Anawanna
This Is England

The Stuff and the Things Inside.
JOURDON GULLETT
Sheep Tourdog
GIVE UP
VNM
NATE CLICK
No roses. No skies.
Second Stroke
moontower daze
The Bird Sanctuary
THE BLACKEST EYES, THE DEVIL'S EYES
THIS IS HELL
Animals Do Not Admire.
Evan Thomas Weiss
still the BEST GANG EVER
PAPPALARDO
Untitled
love.life
it rubs the lotion on the skin
HOTLIFE Clothing Co.
In Part and in Whole
YOUTH.
The Things I See
NORM WILL RISE
bitter syndrome
The Art Fag
a small part of me must be the devil.
.......
kik: napalmbeth
CHIP ON MY SHOULDER
tourist
Coconut Pinata
DOING IT.....
You Can't Imagine How Much Fun I'm Having
no joy in mudville
I'd rather be fishing
love your body ☀
I GIVE NO FUCKS
SUB
n.d.worthington
RD OR NOT
Josh Carroll
Daniel Kastner
fy mopeds
I Drink Therefore I Am
Moped Babe Butts
only always
Zachary Maybaum

JRC
+++///||
SAINT ALFRED
SHIT HAPPENED
as well as could be expected
Crooked Head
Be still my dog of war.
Music Spot Reviews
Depressed Midwest
Fuel Cafe Milwaukee
TUMBLERG
NIGHT SWIMMERS
Moped Dude Butts
THRASHER
6000

cultureVulture
PIZZA BONG
SHIT LUCK
Douglas Graves
Untitled
cool butts
perfectly crooked.
a love letter from abi to beth, in blog format.
WARRIOR OF THE WASTELAND

CANWESTARTAGAIN

CREAT!VE V!OLENCE
♈Dementia Overload
Stay Golden
Lizzie Armanto doesnt blog
DRY HUMP
This Guy Tattoo
the grave blocker